lördag 28 augusti 2010

Dopkort i all hast


Jaha, då var klockan halv ett. Fick i uppdrag att ordna kort inför morgondagens dop. En dator, skrivare, papper, penna, lite snöre och en blomslinga i kombination med varandra resulterade i dessa dopkort. Med tanke på tid och resurser tycker jag själv att dessa blev helt okej.

Dagen har jag spenderat i garaget där jag målat "kryddstegen", strykbordet, en lampfot och trähästar som snart är på väg in som nyheter i e-butiken. Har äntligen fått svar på vad som felat på min hemsida så nu ska det till lite små justeringar och sedan kör jag igång igen.

Under de kommande veckorna kommer även jul- och vinterkollektion att ta form och du är varmt välkommen att ge förslag på nya produkter som du skulle vilja se på tankspridt.se. Förslagen lämnar du till min mail tankspridt@hotmail.se

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar