onsdag 15 september 2010

Ansiktslyft -hall Postgatan

Här på bloggen har aktiviteten varit låg i några dagar så nu kände jag att det var dags att ta mig i kragen. Att måla om lägenhetens hall har jag haft i tankarna i stort sett ända sedan vi flyttade in men av någon anledning har det inte prioriterats. Färgen fick jag i julklapp och då trodde jag väl ändå att det skulle börja hända saker.. men nej. Idag är i alla fall furupanelen grundmålad vilket är ett steg i rätt riktning! Fler lager färg, tapeter, ny hallbyrå och några härliga detaljer ska nog kunna ge lägenheten ett mer rättvist första intryck.
Som vanligt när jag sätter igång glömmer jag att ta "förebilderna" innan jag sätter igång. När de här bilderna är tagna har jag kommit en liten bit på väg men jag tror nog ändå att ni ser och förstår att denna hall behöver ett riktigt ansiktslyft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar